Müügi- ja tagastustingimused

Tingimused kehtivad Tamme Mesila veebipoest kaupade ostmisel. Toodete hinnad on märgitud toodete juurde eurodes. Tamme Mesila OÜ ei ole käibemaksukohuslane. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest “Soorita ost” lehel.

Ostmiseks vali välja tooted sobivates kogustes ning lisa need ostukorvi. Ostukorvis saad tellitavate kaupade koguseid muuta ja tooteid eemaldada.

Ostu vormistamiseks vajuta nuppu “Soorita ost”. Täida vajalikud lahtrid oma aadressi ja kontaktandmetega, vali transpordi- ja makseviis, kontrolli andmeid ning vajuta nuppu “Esita tellimus”.

Valides pangalingi või krediitkaardi makse, suunataks Sind edasi panka maksma. Peale tasumist loetakse ost sooritatuks ja kinnitus koos tarneinfoga edastatakse Sinu poolt märgitud e-posti aadressile. Peale maksekorralduse kinnitamist lahku internetipangast vajutades nuppu “Tagasi kaupmehe juurde”.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitame Sind sellest esimesel võimalusel ning tagastame tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Makseviisid

Pangalingid: Peale veebipoes tellimuse vormistamist suunatakse Sind valitud internetipanka, kus näed eeltäidetud maksekorraldust. Peale maksekorralduse kinnitamist lahku internetipangast vajutades nuppu “Tagasi kaupmehe juurde”. Pangalingiga maksmise turvalisus on tagatud spetsiaalse tehnoloogiaga, mis ei võimalda meil ega kolmandatel isikutel teada saada Sinu internetipanga andmeid. Tamme Mesila OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, pangalingiga maksmise käigus edastame maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Ülekandega: Kui soovid maksta ülekandega, saadame Sulle tellimuse kinnitusega arve, mille alusel saad meile vastava summa tasuda. Makse tegemisel märgi selgitusse kindlasti tellimuse number ning kauba saadame teele, kui makse on meile laekunud. Tellimus tühistatakse, kui arve ei ole tasutud 7 päeva jooksul.

Kohaletoimetamine

Tasuta saab ise pakile järgi tulla:

Haapsallu või meie mesilasse Vedra külas. Rõõmuga kohtume oma klientidega silmast silma ja kokkuleppel saame oma kaupu ka Tallinnasse tuua, kuid see variant tuleb meiega eelnevalt kokku leppida.

Kõik pakkematerjalid on taaskasutatavad või käideldavad vastavalt Sinu kodukandi jäätmekogumispunkti võimalustele.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on Sul õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

Kauba tagastamiseks tuleb saata meile vastav soov e-posti aadressile peeter@tammemesila.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Taganemisõiguse kasutamise tähtajast kinnipidamiseks piisab, kui saadad teate taganemisõiguse kasutamise kohta enne taganemistähtaja lõppu. Kindlasti säilita avalduse koopia kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (nt. e-kiri), sest lepingust taganemist tõendab tarbija.

Kaupade tagastamine

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või katkine toode).

Tagastatavad tooted peavad olema originaalpakendis, kasutamata kujul, sildid küljes. Kaubad peavad olema pakendatud nii, et nad transpordi käigus viga ei saaks. Pakkekleeplinti ei tohi kinnitada nii, et see rikub toote või pakendi. Avatud pakendiga toiduaineid ja looduskosmeetikat tagastada ega vahetada pole võimalik.

 Jätame endale õiguse ülalmainitud tingimustele mittevastavatest tagastustest keelduda.

Nõuetekohaselt tagastatud kauba eest maksame raha tagasi 14 päeva jooksul. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Tagastamisele ei kuulu transpordikulud.

Pretensioonid

Kaebuste puhul saada meile palun e-kiri aadressile peeter@tammemesila.ee Puuduse ilmnemisel pöördu meie poole palun hiljemalt kahe kuu jooksul. Esitatud kaebusele vastame 3 tööpäeva jooksul. Avalduses märgi ära nimi ja kontaktandmed, kaebuse esitamise kuupäev, kauba puudus, esitatav nõue, tellimuse number. Võimalusel lisa avaldusele pilt defektist.

Kui kaup ei vasta lepingutingimustele, on Sul õigus asja parandamisele või asendamisele. Kui kaupa ei ole võimalik asendada, on Sul õigus saada raha tagasi.

Kui me ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on Sul võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada Tarbijakaitseameti kodulehel. Sinu kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Privaatsuspoliitika

Sinu poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) käsitleme kui konfidentsiaalset infot ja kasutame ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba saatmiseks. Me ei avalda Sinu andmeid mitte ühelegi kolmandale osapoolele, välja arvatud veoteenust pakkuvale ettevõttele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Soovi korral on Sul õigus nõuda oma andmete kustutamist meie e-poe andmebaasist.